wtorek, 16 kwietnia 2019

Z cyklu różne rozmaitości z okolic portów i nie tylko ... cz. 7 - Wyprawa Leoparda z Amelsem do Holandii


W dniu 5 kwietnia br., w godzinach przedpołudniowych port w Gdyni opuścił złożony z holownika LEOPARD oraz kadłuba jachtu AMELS 475 zestaw holowniczy, który skierował się następnie via Kanał Kiloński w stronę holenderskiego portu Vlissingen.

*     *     *

On April 5 this year, in the morining hours, the port in Gdynia left the towing set consisting of the Leopard tug and the AMELS 475 yacht hull, which then headed via the Kiel Canal to the Dutch port of Vlissingen.

*     *     *

LEOPARD (więcej informacji o tej jednostce pod poniższym linkiem / more information about this unit at the following link: https://wobiektywieshipspottera.blogspot.com/2018/12/z-cyklu-holowniki-cz-45-leopard.html)

AMELS 475 – jacht pełnomorski należący do projektu AMELS 180, którego planowane wejście do służby to rok 2020. Projektantami jego przyszłego wystroju są Tim Heywood (część zewnętrzna) i Laura Sessa Ramboli (wnętrze).

AMELS 475 – a seagoing yacht, belonging to the model AMELS 180, whose planned entry into servuice is 2020. The designers of its future decor are Tim Heywood (external part) and Laura Sessa Ramboli (interior).

AMELS 180 podstawowe dane techniczne / AMELS 180 basic technical data:

  •  wyporność / displacement: 707 GT,
  • długość / length: 54,9 m,
  • szerokość: 9,4 m,
  • prędkość / speed: 15 w. / kn.,
  • kabny / cabins: 6,
  • pasażerowe / pax: 12 os. / pers.,
  • załoga / crew: 12 os. / pers.


*     *     *

Poniżej relacja zdjęciowa (aby powiększyć kliknij na zdjęcie ) / Below a photo report (to enlarge click on the photo):



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz