W dniu dzisiejszym w godzinach porannych do portu w Gdyni przybył
kontenerowiec MSC BHAVYA, którego moment wejścia uwiecznił Andrzej Patro.
Poniżej coś o tej jednostce oraz relacja zdjęciowa.
MSC BHAVYA (IMO 9297876, MMSI: 636016423, Sygnał wywoławczy: D5GC9,
bandera: Liberia) – kontenerowiec
komorowy, zbudowany przez południowo - koreańską stocznię Hyundai Samho Heavy Industries
Co. Ltd. z Mokpo dla niemieckiego armatora Offen Reederei Gmbh & Co.
(zarejestrowany właściciel: 2005 – 2007 – Kommanditgesellschaft MS „SANTA
PETRISSA” Offen Reederei Gmbh & Co., 2007 – 2014 - Kommanditgesellschaft
Zweite MS „SANTA PETRISSA” Offen Reederei Gmbh & Co.) jako SANTA PETRISSA.
Od zdania do 2012 roku w czarterze, wpierw barwach Maerska (08.2005 – 06.2010)
jako MAERSK DOUGLAS a następnie w barwach UASC jako UASC SHARJAH. W okresie
05.2012 – 03.2014. ponownie pod swoją pierwotną nazwą SANTA PETRISSA. W marcu
2014 roku zakupiony przez Lucas II Shipping Company i zatrudniony w barwach MSC
– Mediterranean Shipping Company jako MSC BHAVYA.
* *
*
Today
in the morning, container ship MSC BHAVYA arrived in the port in Gdynia, the moment of its
entry was captured in the pictures by Andrzej Patro. Below something about this
unit and a photo report.
MSC
BHAVYA (IMO 9297876, MMSI: 636016423, call sign: D5GC9, flag: Liberia) – a cellular
container, built by the South Korean shipyard Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd. from Mokpo for the
German shipowner Offen Reederei Gmbh & Co. (registered owner: 2005 – 2007 –
Kommanditgesellschaft MS „SANTA PETRISSA” Offen Reederei Gmbh & Co., 2007 –
2014 - Kommanditgesellschaft Zweite MS „SANTA PETRISSA” Offen Reederei Gmbh
& Co.) as SANTA PETRISSA. From delivery to 2012 in charter, first in
Maersk colors (08.2005 – 06.2010) as MAERSK DOUGLAS and then in UASC colors as
UASC SHARJAH. In the period 05.2012 – 03.2014 again under its original name
SANTA PETRISSA. In March 2014 purchased by Lucas II Shipping Company and
employed in the colors of MSC - Mediterranean Shipping Company as MSC BHAVYA.
* *
*
Historia
budowy / Build history
|
|
Stoczniowy
numer budowy: / Yard number:
|
S245
|
Położenie
stępki: / Keel laid:
|
04.04.2005
|
Wodowanie: / Launched:
|
17.06.2005
|
Data
zakończenia budowy / Date of completion:
|
18.08.2005
|
* *
*
Dane techniczne / Technical
data:
|
|
Wyporność (GT / DWT) /
Displacement (GT / DWT):
|
54.771 t. / 66.799 t.
|
Wymiary (d. x s. x z.) /
Dimensions (l. x b. x d.):
|
294,12 x 32,50 x 13,65 m
|
Kadłub /
Hull:
|
typ: pojedynczy, podwójne dno /
type: single hull, double bottom
|
materiał: stal okrętowa /
material: shipbuilding steel
|
|
grodzie wodoszczelne: /
watertight bulkheads: 8
|
|
pokłady ciągłe / continuous
decks
|
|
Napęd (spalinowy) / Propulsion (diesel):
|
1 x 2 suwowy 9 cylindrowy
silnik diesla / 1 x 2 stroke 9 cylinders diesel engine: Wartsila/Sulzer
9RTA96C-B – o mocy / with power 51.480 kW/102 RPM
|
śruba / propeller: 1
|
|
Urządzenia pomocnicze: /
Auxiliares:
|
2
spalinowe zestawy prądotwórcze / 2 diesel generatorsets: MAN B&W 8L27/38
– każdy o mocy / each with power: 2.280 kW
|
2
spalinowe zestawy prądotwórcze / 2 diesel generatorsets: MAN B&W 6L27/38
– każdy o mocy / each with power: 1.710 kW
|
|
1 awaryjny
spalinowy zestaw prądotwórczy / 1 emergency diesel generators set:
NT-855-D(M) – o mocy / with power: 312,5 kVA
|
|
stery
strumieniowe (dziobowy / rufowy) / thrusters (bow/stern): 1 x 2100 kW/ 0
|
|
Prędkość: /
Speed:
|
25,5 węzła
/ knots
|
Urządzenia
załadunkowe: / Cargo handling:
|
brak /
none
|
Pojemność
ładunkowa: / Cargo capacity:
|
kontenery 20 ft / 20 ft containers: 5.018
|
kontenery 14 t. / 14 t. containers:
3.320
|
|
kontenery chłodzone: /
reefer: 550
|
|
Załoga: / Crew:
|
32 os. /
pers.
|
*
* *
Bibliografia
/ Bibliography:
|
*
* *
Poniżej: MSC
BHAVYA, Gdynia 30.05.2020 (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below:
MSC BHAVYA, Gdynia 30.05.2020 (to enlarge click on the photo).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz