sobota, 25 stycznia 2020

Z cyklu kontenerowce klasy panamax/post-panamax/neopanamax ... cz. 3 - CAP SAN LORENZO



CAP SAN LORENZO (IMO 9622227, MMSI: 255805699, Sygnał wywoławczy: CQEV, bandera: Madera) – kontenerowiec klasy Neopanamax, zbudowany przez południowo – koreańską stocznię Hyundai Heavy Industries Co. Ltd. z Ulsan dla niemieckiego armatora Hamburg Südamerikanische Dampfschifffahrt-Gesellschaft ApS & Co KG z Hamburga (obecnie część Grupy Maersk).
Stoczniowy numer budowy:
2523
Położenie stępki:
13.02.2013
Wodowanie:
03.05.2013
Zakończenie budowy:
26.07.2013

*     *     *

CAP SAN LORENZO (IMO 9622227, MMSI: 255805699, call sign: CQEV, flag: Madeira) – Neopanamax class container, built by the South Korean shipyard Hyundai Heavy Industries Co. Ltd. from Ulsan for the German shipowner Hamburg Südamerikanische Dampfschifffahrt-Gesellschaft ApS & Co KG from Hamburg (now a part of Mearsk Group).
Yard number:
2523
Keel laid:
13.02.2013
Launched:
03.05.2013
Delivery date:
26.07.2013

*     *     *



Jednostki typu “Cap San …” / Type “Cap San …” units:
CAP SAN NICOLAS
IMO: 9622203
CAP SAN MARCO
IMO: 9622215
CAP SAN LORENZO
IMO: 9622227
CAP SAN AUGUSTIN
IMO: 9622239
CAP SAN ANTONIO
IMO: 9622241
CAP SAN RAPHAEL
IMO: 9622253
CAP SAN ARTEMISSIO
IMO: 9633939
CAP SAN MALEAS
IMO: 9633941
CAP SAN SOUNIO
IMO: 9633953
CAP SAN TAINARO
IMO: 9633965


*     *     *



Dane techniczne / Technical data:
Wyporność (GT / DWT) / Displacement (GT / DWT):
118,938 t. / 124,479 t.
Wymiary (d. x s. x z.) / Dimensions (l. x b. x d.):
333,20 x 48,32 x 14,00 m.
Kadłub / Hull:
materiał / typ / material / type: stal / pojedynczy – częściowo podwójne dno / steel / single hull – partly double bottom
grodzie wodoszczelne / watertight bulkheads: 10
pokłady ciągłe / continuous decks: 1
Napęd / Propulsion: spalinowy / diesel
1 x 2 suwowy 7 cylindrowy silnik diesla / 1 x 2 stroke 7 cylinders diesel engine: HHI-MAN-B&W 7S90ME-C.9 – o mocy / with power 40.670 kW
śruba / propeller: 1
Urządzenia pomocnicze / Auxiliaries:
5 zestawów prądotwórczych / 5 generator sets: HHI-MAN-B&W 9H32/40 – każdy o mocy / each with power: 4.320 kW
1 awaryjny zestaw prądotwórczy / 1 emergency generator set: AD180TIS
dziobowy / rufowy ster strumieniowy / bow/ stern thruster: 1 x 2.500 kW / 1 x 1.900 kW
Prędkość / Speed:
21.0 węzłów / knots
Ładownie / Holds:
8
Urządzenia załadunkowe: / Cargo handling:
brak / none
Pojemność ładunkowa / Cargo capacity:
kontenery / containers: 9.600 TEU
kontenery 14 t. / 14t. containers: 7.500 TEU
kontenery chłodzone / reefer containers: 2.100 TEU

*     *     *


Bibliografia / Bibliography:

*     *     *


Poniżej zdjęcia: CAP SAN LORENZO  (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below photos of CAP SAN LORENZO (to enlarge click on the photo).













Poniżej zdjęcia: CAP SAN LORENZO, Hamburg maj 2018 r. (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below photos of CAP SAN LORENZO, Hamburg May 2018  (to enlarge click on the photo).







Poniżej zdjęcia: CAP SAN LORENZO, Hamburg czerwiec 2018 r. (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below photos of CAP SAN LORENZO, Hamburg June 2018  (to enlarge click on the photo).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz