W
minioną sobotę (tj. 8 czerwca), port w Gdańsku opuścił, idący Martwą Wisłą zestaw
holowniczy w składzie: holownik Fairplay Towage Polska ATLANT (IMO 7730769) oraz
ponton CARRIER 7, który na odcinku do ujścia Wisły wspomagał dodatkowo należący do WUŻ holownik VEGA (IMO: 9375343). Po wyjściu na wody zatoki, zestaw już bez holownika
obrał kurs na Szczecin.
* * *
Last
Saturday (June 8), the port in Gdansk left the towbar set, consistning of the
Fairplay Towage Polska tug ATLANT (IMO 7730769) and the ponton CARRIER 7, which
in the stretch to the estuary of Wisla was addidtionally supported by the WUZ
tug – VEGA (IMO 9375343). After entering the waters of the Gulf of Gdansk, the
set, without a WUZ tug, set a course for Szczecin.
* * *
Poniżej
holownik ATLANT przed wyruszeniem, zdjęcie Michał Szafran (aby
powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below photo of the tug ATLANT, before
setting out on a cruise, photo Michal Szafran (to enlarge click on the photo).
Poniżej
relacja zdjęciowa autorstwa Andrzeja Patro i Emiliana Czernickiego (aby
powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below a raport made by Andrzej Patro and Emilian
Czernicki (to enlrage clikc on the photo).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz