| 
   Holowania dalekomorskie 
   | 
 
 
  | 
   03-08.10.1959 
   | 
  
   Holowanie m/s
  ARKADIA na trasie Helsinki – Antwerpia (1031 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   25.11.-01.12.1959 
   | 
  
   Holowanie s/s
  REGULUS na trasie Sztokholm – Antwerpia (900 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   17-24.12.1959 
   | 
  
   Holowanie s/s
  CARLTON na trasie Haasa – Antwerpia (1204 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   13-16.03.1960 
   | 
  
   Holowanie m/s
  WARSZAWA na trasie Gdynia – Hamburg (443 Mm)  
   | 
 
 
  | 
   09-12.04.1960 
   | 
  
   Holowanie m/s
  AUSLAUG na trasie Haugesund – Blyth (346 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   28.06.-24.07.1960 
   | 
  
   Holowanie
  bunkierki TAAWON 2 na trasie Szczecin – Port Said (3801 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   17.06.-08.07.1961 
   | 
  
   Holowanie
  bunkierek TAAWON 5 i TAAWON 6 na trasie Szczecin – Port Said (3812 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   05-31.08.1961 
   | 
  
   Holowanie s/t
  TRANSWESTERN na trasie Beaumont (USA) – Antwerpia (5178 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   06-10.09.1961 
   | 
  
   Holowanie
  trawlera WDA I KUTRA gdy 243 NA TRASIE Sunderland – Gdynia (851 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   31.03.-06.04.1962 
   | 
  
   Wraz z
  holownikiem JANTAR: holowanie doku pływającego o nośności 5.000 ton na trasie
  Middlesbrough – Szczecin (840
   Mm) 
   | 
 
 
  | 
   17.07.-08.08.1962 
   | 
  
   Holowanie
  pogłębiarki Lucyfer oraz 2 szaland na trasie Gdynia Famagusta (4169 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   07-14.11.1962 
   | 
  
   Wraz z
  holownikiem JANTAR: holowanie doku pływającego o nośności 11.000 ton na
  trasie Einswarden – Gdańsk (470
   Mm) 
   | 
 
 
  | 
   29.06.-26.07.1963 
   | 
  
   Holowanie
  szalandy, barki i pontonu na trasie Gdańsk – Famagusta (4165 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   29.09.-?.10.1963 
   | 
  
   Holowanie
  załadowanego zbiornikowca PROFESOR M. T. HUBER na trasie Pireus – Gibraltar
  (? Mm) 
   | 
 
 
  | 
   31.10.-11.12.1963 
   | 
  
   Holowanie s/s
  MAR CANTABRICO na trasie Rzeka Sabine Pass (USA) – Antwerpia (5260 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18.05.-31.07.1964 
   | 
  
   Holowanie
  dwóch jednostek ADRI 18, ADRI 19 na trasie Szczecin – Dżakarta (12105 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18.10.-15.11.1964 
   | 
  
   Holowanie
  pogłębiarki MĄTWA, holownika ZBIGNIEW oraz 3 szaland na trasie Konstanca –
  Gibraltar (w Gibraltarze dwie szalandy przejął holownik JANTAR) – Gdańsk (4183 Mm)  
   | 
 
 
  | 
   21.04.-07.05.1965 
   | 
  
   Holowanie
  żurawia pływającego DM 1 oraz 2 szaland na trasie Gibraltar – Gdańsk (? Mm) 
   | 
 
 
  | 
   16.06.-22.08.1965 
   | 
  
   Holowanie 2
  magazynów pływających ropy naftowej MARA IV i MARA V na trasie Maracaibo
  (Wenezuela) – Santander (4941
   M m) 
   | 
 
 
  | 
   15.09.-17.10.1965 
   | 
  
   Holowanie m/s
  ŚWIDNICA na trasie Port Harcourt (Nigeria) – Świnoujście (4942 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   21.11.-21.12.1965 
   | 
  
   Holowanie
  żurawia pływającego ZPG na trasie Gałacz (Rumunia) – Gdańsk (4310 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18.06.-14.07.1966 
   | 
  
   Holowanie
  statku pasażerskiego VIKING PRINCESS na trasie Kingston (Jamajska) – Bilbao (4011 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   31.08.-10.09.1966 
   | 
  
   Holowanie m/s
  SEBASTIAN KLONOWICZ na trasie Sewilla – Świnoujście (1970 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   23.09.-?.10.1966 
   | 
  
   Holowanie
  pogłębiarki VIKING na trasie Wenecja – Rotterdam (? Mm) 
   | 
 
 
  | 
   13-30.08.1967 
   | 
  
   Holowanie s/s
  COALFAX i s/s WESTMOUNT na trasie Quebek – Santander (3071 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   22.10.-29.11.1967 
   | 
  
   Holowanie m/s
  SOMERSET TRADER na trasie Port of Spain – Walencja (4090 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   20.12.1967 –
  29.01.1968 
   | 
  
   Holowanie
  lodołamcza SAUREL i jeziorowca s/s LAKETON (zatonął na Północnym Atlantyku)
  na trasie Quebec – Vado Ligure (4317 Mm)  
   | 
 
 
  | 
   18.04.-18.05.1968 
   | 
  
   Holowanie s/s
  SIGALPHA na trasie Kearny (USA) – Bar (4587 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   15.06.-06.07.1968 
   | 
  
   Holowanie s/s
  FAIRWIND na trasie Jacksonville – Bilbao (4116 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   03.08.-27.09.1968 
   | 
  
   Holowanie s/s
  FANOR i AGIA THALASSINI na trasie Montevideo – Santander (6112 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   01-23.05.1969 
   | 
  
   Holowanie statków
  HOWARD M. JUNIOR i FRANK E. TAPLIN na trasie Quebec – Kartagena (4146 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   09-27.06.1969 
   | 
  
   Holowanie s/s
  LE MOYNE i s/s GOUDREAM na trasie Quebec – Santander (3069 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   ?.10.-05.11.1969 
   | 
  
   Holowanie s/s
  LOIDE PANAMA i s/s LOIDE PARAGUAI na trasie Gibraltar – La Spezia (? Mm) 
   | 
 
 
  | 
   20.09.-26.10.1969 
   | 
  
   Holowanie s/s LOIDE CHILE i s/s LOIDE HAITI
  na trasie Rio de Janeiro – Castellon de la Plana (5126 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   30.11.1969-12.01.1970 
   | 
  
   Holowanie s/s
  LOIDE ARGENTINA I s/s LOIDE NICARAGUA na trasie Rio de Janeiro – Kartagena –
  La Spezia (5340 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   20.05.-17.06.1970 
   | 
  
   Holowanie statków
  GEORGE POMUTZ i WILLIAM G. Mc. ADOO na trasie Norfolk – Villanueva (3955 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   08-31.07.1970 
   | 
  
   Holowanie s/s
  FLOMAR i s/s PENNMAR na trasie Norfolk – Santander (3425 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   21.08.-28.09.1970 
   | 
  
   Holowanie
  statków CLARA BARTON i AUGUST BELMONT na trasie Norfolk – Derdijen (Turcja) (5301 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   27.10.-05.11.1970 
   | 
  
   Holowanie
  szaland ARIES 660 i ORION 660 na trasie Gdańsk – Amsterdam (843 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   ?.01.-13.01.1971 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TAK 9 z żurawie kontenerowym na trasie Kalmar – Gdynia  
   | 
 
 
  | 
   21-22.01.1971 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TAK 9 na trasie Gdynia – Kilonia (378 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   23-28.01.1971 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TAK 9 na trasie Kilonia – Rotterdam (497 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   14.02.-26.03.1971 
   | 
  
   Holowanie
  dziobowej części statku OVERSEAS ALEUTIAN na trasie Baltimore – Pireus (5073 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   17.04.-15.05.1971 
   | 
  
   Holowanie s/s
  INVESTIGATOR i s/s SKYWATCHER na trasie Rzeka Hudson (rej. Nowego Jorku) –
  Santander (3260 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   03-19.06.1971 
   | 
  
   Holowanie s/s
  STONEFAX i s/s ALEXANDER LESLIE na trasie Quebec – Santander (2963 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   28.10.-02.11.1971 
   | 
  
   Holowanie 2
  szaland na trasie Gdańsk – Rotterdam (859 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   29.03.-24.04.1972 
   | 
  
   Holowanie
  statków SANTA EMILIA i WILLIAM TYLER na trasie Norfolk – Santander (3460 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18.05.-23.06.1971 
   | 
  
   Holowanie s/t
  R E WILSON i s/t PENN CARRIER na trasie Beaumont – Santander (4914 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   30.08.-04.09.1972 
   | 
  
   Holowanie m/s
  LEWANT na trasie Gdańsk – Zeebrugge (900 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   21.09.-22.10.1972 
   | 
  
   Holowanie s/s
  G. G. POST i s/s ONLADOC na trasie Sorel – Nemrut Limani (4997 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   15-18.11.1972 
   | 
  
   Holowanie
  jeziorowca s/s MICHIPICOTEN z Quebec do Europy, na wodach Zatoki św.
  Wawrzyńca holowany statek zatonął (449 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   19-20.12.1972 
   | 
  
   Holowanie m/s
  DEUSTO na trasie Świnoujście – Kilonia-Holtenau (186 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   20.03.-07.04.1973 
   | 
  
   Holowanie m/s
  HORNLAND na trasie Fort-de-France – Bilbao (4323 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   25.04.-19.05.1973 
   | 
  
   Holowanie s/s
  KENDRICK i s/s B. F. JONES na trasie Quebec – Castellon de la Plana (3699 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   29.06.-30.06.1973 
   | 
  
   Holowanie s/s
  JOHN P. REISS i s/s CITY OF SAGINAW na trasie Quebec – Castellon de la Plana
  (na Atlantyku hol przejął JANTAR) 
   | 
 
 
  | 
   ?.09.-02.10.1973 
   | 
  
   Holowanie
  wraku m/s Józef Conrad na trasie Hajfong – Hong Kong 
   | 
 
 
  | 
   18.10.-05.11.1973 
   | 
  
   Holowanie
  barki mieszkalnej-warsztatu DE LONG 125 na trasie Singapur – Bahrajn (3720 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18.11.-13.12.1973 
   | 
  
   Holowanie
  załadowanego zbiornikowca s/t MARISIRA na trasie Port Sudan – Durban (4170 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   21.01.-05.02.1974 
   | 
  
   Holowanie
  kadłuba m/s ARYA SUN na trasie Viana do Castelo – Gdynia (1757 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   10-13.04.1974 
   | 
  
   Holowanie
  pogłębiarki MOUNT EVEREST na trasie Wilhelmshaven – Gdańsk (461 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   08.05.-05.06.1974 
   | 
  
   Holowanie s/s
  JACK WIRT i s/s BEN W. CALVIN na trasie Quebec – Castellon de la Plana (3764 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   19-25.06.1974 
   | 
  
   Holowanie
  pogłębiarki kubłowej WSW ONE z Hawru do Algieru, po drodze już na Atlantyku holowana
  pogłębiarka zatonęła (645
   Mm) 
   | 
 
 
  | 
   09.07.-01.08.1974 
   | 
  
   Holowanie statków ROCKET i CITY OF
  GREEN BAY na trasie Quebec – Castellon de la Plana (3595 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   13-18.08.1974 
   | 
  
   Holowanie załadowanego
  zbiornikowca m/t SUFFREN z Atlantyku do Hawru (815 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   22-27.08.1974 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TAK 8 na trasie Arcachon – Rotterdam (744 mm) 
   | 
 
 
  | 
   07-17.10.1974 
   | 
  
   Holowanie s/s
  SPRINGDALE i s/s BAR HAVEN na trasie St.John`s – Gijon (1969 Mm)  
   | 
 
 
  | 
   ?.11.-16.11.1974 
   | 
  
   Holowanie s/s
  MASTER GEORGE z Atlantyku (hol przejęto od lodołamacza SWAROŻYC) do Castellon
  de la Plana. 
   | 
 
 
  | 
   10-16.12.1974 
   | 
  
   Holowanie
  kadłuba statku FRANS na trasie Gdańsk – Rotterdam (667 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   21.12.1974-06.01.1975 
   | 
  
   Holowanie
  barek DAMCO 28 i DAMCO 91 na trasie Antwerpia – Lizbona (1149 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   02.02.-19.02.1975 
   | 
  
   Holowanie
  żurawia pływającego ZPG DP 2 na trasie Plymouth – Szczecin (1158 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   19.05.-30.06.1975 
   | 
  
   Holowanie m/s
  GALAXY na trasie St. John`s (Antigua) – Buriana (4363 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   17.08.-14.09.1975 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TEO 336-3 na trasie Flushing – Morze Północne – Amsterdam (702 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   09.10.-07.11.1975 
   | 
  
   Holowanie
  pogłębiarki SEELAND na trasie Hamburg – Lagos (4500 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   13.11.-10.12.1975 
   | 
  
   Holowanie s/s
  ATHEN PROGRESS na trasie Bonny Town (Nigeria) – El Ferrol (3930 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   14-19.02.1976 
   | 
  
   Wraz z
  holownikiem JANTAR, lodołamaczem SWAROŻYC i okrętem ratowniczym ORP PIAST:
  holowanie 3/4 doku pływającego o nośności 55.000 ton na trasie Gdańsk –
  Göteborg (560 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   17.04.-17.05.1976 
   | 
  
   W czarterze na
  czas holowanie barki PETROLA IX na trasie Ijmuiden – Zatoka Sueska (3502 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18.05.-06.08.1976 
   | 
  
   W czarterze na
  czas holowanie pontonu TEO 336-2 na trasie Zatoka Sueska – Hartlepool –
  Hawana – Rotterdam (12829
   Mm) 
   | 
 
 
  | 
   07-10.08.1976 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu CONTILIFT 2 na trasie Rotterdam – Hawr (250 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   21.08.-30.09.1976 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TEO 336-2 na trasie Rotterdam – Al-Jubayl (6507 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   03.10.-22.12.1976 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TEO 336-2 na trasie Al-Jubayl – Moji (6179 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   29.12.1976-01.02.1977 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TEO 336-2 na trasie Shimonoseki – Szardża w Zatoce Perskiej (6000 MM) 
   | 
 
 
  | 
   07.02.-19.03.1977 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TEO 336-2 na trasie Szardża – Chiba (5913 Mm)  
   | 
 
 
  | 
   20.03.-27.05.1977 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TEO 336-2 na trasie Chiba – Balboa – Port of Spain (9184 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   28.05.-12.07.1977 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu TEO 336-2 na trasie Port of Spain – Flushing (4830 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18.11.-20.12.1977 
   | 
  
   Holowanie
  kadłuba semikontenerowca PROFESOR SZAFER na trasie Pula – Gdańsk (3962 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   13.02.-16.03.1978 
   | 
  
   Holowanie
  kadłuba semikontenerowca PROFESOR RYLKE na trasie Split – Szczecin (3986 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   14.05.-03.06.1978 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu z elewatorem zbożowym na trasie Cuxhaven – Rotterdam – Gdańsk –
  Cuxhaven (2237 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   30.06.-10.07.1978 
   | 
  
   Holowanie
  pływającego magazynu MP Zozie 12 (ex s/s HUTA ZGODA) na trasie Gdynia –
  Greenock (1745 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18-25.07.1978 
   | 
  
   Holowanie m/s DIAMANTIS
  na trasie Rotterdam – Gdynia (974
   Mm) 
   | 
 
 
  | 
   23.08.-04.09.1978 
   | 
  
   Holowanie
  kadłuba chłodnicowca GDYŃSKI KOSYNIER na trasie Lizbona – Gdańsk (2035 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18-30.10.1978 
   | 
  
   Holowanie m/s
  AEGIS PRESIDENT na trasie Gdańsk – Bilbao (1708 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   31.01.-03.02.1979 
   | 
  
   Holowanie m/s
  ANNA BROERE na trasie Gdynia – Bremerhaven (483 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   05.02.-05.03.1979 
   | 
  
   Holowane
  pontonu FAIRAL P 3 na trasie Cuxhaven – Gdańsk – Rotterdam – Cuxhaven (2086 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   28.04.-07.05.1979 
   | 
  
   Holowanie 2
  barek typu Europa na trasie Gdańsk – Rotterdam (981 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   12-13.05.1979 
   | 
  
   Holowanie m/t
  SZCZYTNO na trasie Hirtshals – Świnoujście (303 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   11.09.-19.10.1979 
   | 
  
   Holowanie
  barki desantowej L-78 na trasie Gdynia – Basra (7404 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   13.11.-03.12.1979 
   | 
  
   Holowanie
  statków AGIA MARINA i MARIORIE Y na trasie Limassol – Pireus – Gandia (1800 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   20.12.1979-05.01.1980 
   | 
  
   Holowanie
  statku AL KISTIS na trasie Suez – Karaczi (2788 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   ?.02.-31.03.1980 
   | 
  
   Wraz
  holownikiem NEPTUNIA: holowanie doku pływającego o nośności 4.500 ton na
  trasie Gibraltar – Latakija – sam dok był holowany z Gdańska zaś KORAL
  zastąpił w Gibraltarze holownik POSEJDON 
   | 
 
 
  | 
   03-13.05.1980 
   | 
  
   Holowanie
  statków CALIOPE L i CAPRICORN na trasie Pireus – Barcelona – Gandia (1522 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   01-07.04.1981 
   | 
  
   Holowanie
  barki BP2072  na trasie Gdynia –
  Rotterdam (947 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   30.04.-05.06.1981 
   | 
  
   Holowanie
  pontonów SCHOUWERN i MARTEIJN na trasie Rotterdam – Janbu al-Bahr w Arabii
  Saudyjskiej (4159 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   21.06.-03.07.1981 
   | 
  
   Holowanie m/s
  POINT SUSAN na trasie Aleksandria – Ceuta (1816 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   04-07.07.1981 
   | 
  
   Holowanie
  pontonu UG 91 UGLAND na trasie Ceuta – Tulon (709 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   02-07.12.1981 
   | 
  
   Holowanie
  barki BP 2078 na trasie Gdańsk – Rotterdam (672 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   19-23.07.1982 
   | 
  
   Holowanie
  pływających magazynów MP 3 i MP 6 na trasie Gdynia – Hamina (503 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   11-13.12.1982 
   | 
  
   Holowanie
  promu m/f MIKOŁAJ KOPERNIK na trasie Świnoujście – Göteborg (277 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   02-08.10.1983 
   | 
  
   Holowanie m/s
  ALPILLA na trasie Reda Gdyni – Kotka (536 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   10.12.1983-30.01.1984 
   | 
  
   Holowanie m/t
  URAN i m/t ARCTURUS na trasie Montevideo – Gdynia (7166 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   24-25.04.1984 
   | 
  
   Holowanie m/s
  DEVONSHIRE na trasie Rostock – Kilonia (90 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   18-22.06.1984 
   | 
  
   Holowanie
  barki RUYVER 2 na trasie Gdynia – Rotterdam (909 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   19-23.07.1984 
   | 
  
   Holowanie
  barek CSPLO 1108 i CSPLO 1109 na trasie Gdańsk – Lubeka (588 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   25.08.-17.09.1984 
   | 
  
   Holowanie
  statków CONALLISION i GEORGE M. CARL na trasie Quebec – San Esteban (3000 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   07-14.12.1984 
   | 
  
   Holowanie
  barki MAKRO na trasie Gdańsk – Rotterdam (885 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   20.04.-06.05.1985 
   | 
  
   Holowanie
  przetwórni rybackiej COLUMBIA na trasie Gdynia – Vigo (1636 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   28.05.-24.06.1985 
   | 
  
   Holowane
  statków JOHNSTOWN  i PONTIAC na trasie
  Quebec – San Esteban (3036
   Mm) 
   | 
 
 
  | 
   16.07.-08.08.1985 
   | 
  
   Holowanie s/s
  E. B. BARBER i s/s SAGINAW BAY na trasie Quebec – Vigo (3070 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   15-20.11.1985 
   | 
  
   Holowanie
  barki ARTEVELDE na trasie Gdańsk – Rotterdam (870 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   01-14.09.1986 
   | 
  
   Holowanie
  lodołamacza/holownika ŚWIATOWID na trasie Gdynia – Vigo (1801 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   29.09.-28.10.1986 
   | 
  
   Holowanie
  statków GOLDEN HIND i JOHN E. F. MISENER na trasie Quebec – Cartagena (3320 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   10.06.-24.07.1987 
   | 
  
   Holowanie
  statków VYBORG i MOSS 2 na trasie Kotka – Ryga – Pireus (4391 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   ?.09.-20.11.1987 
   | 
  
   Holowanie m/t
  BALAKLAVA na trasie Morze Północne – Skagen – Pireus (? Mm) – KORAL przejął
  hol od holownika NEPTUNIA 
   | 
 
 
  | 
   23.12.1987-07.02.1988 
   | 
  
   Holowanie
  statków NUNNALAHTI i ZARAYSK na trasie Naantali – reda Gdyni – Southampton –
  Cherbourg – jako asysta holownik TUMAK (1723 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   15.03-17.06.1988 
   | 
  
   Holowanie
  statku CIUDAD DE CUCUTA na trasie Cartagena – Kaosiung (9931 Mm) 
   | 
 
 
  | 
   25.02.-25.03.1989 
   | 
  
   Holowanie
  statku SONG HONG 1 na trasie Singapur – Alang (3712 Mm) 
   |