COUGAR ex TITO NERI QUINTO (IMO 8120478, MMSI: 375448000,
Sygnał wywoławczy: J8B4754, bandera: Saint Vincent i Grenadyny) – holownik zbudowany przez włoską stocznię Cooperativa
Metallurgica Ing G Tommasi Srl z Ancony jako TITO NERI QUINTO. Od 2014 roku
jako COUGAR. Obecnie bez zmiany nazwy w gestii armatora Westcoasting Towage
Services Sp. z o. o. z Gdyni (właściciel Katharine Shipping Ltd.).
Stoczniowy numer budowy:
|
40
|
Zakończenie budowy:
|
01.12.1981
|
*
* *
COUGAR ex TITO
NERI QUINTO (IMO 8120478, MMSI: 375448000, Call sign: J8B4754, flag: Saint Vincent and the Grenadines) – tug built by
the Italian shipyard Cooperativa Metallurgica Ing G Tommasi Srl from Ancona as TITO NERI
QUINTO. Since 2014 as COUGAR. Currently, without changing the name belonging to
the shipowner Westcoasting Towage Services Co. Ltd. from Gdynia (the owner: Catharina Shipping Ltd.).
Yard number:
|
40
|
Build end:
|
01.12.1981
|
*
* *
Dane techniczne / Technical data:
Wyporność / Displacement (GT / DWT):
|
244 t. / 100 t.
|
Wymiary (d. x s.
x z.) / Dimensions (l. x b. x d.):
|
32,09 x 8,52 x 4,25 m
|
Kadłub / Hull:
|
materiał i typ:
/ material and type: stal, pojedynczy / steel, single hull
|
pokłady ciągłe / continious decks: 1
|
|
Napęd / Propulsion: spalinowy / diesel
|
1 x 7 cylindrowy
silnik diesla / 1 x 7 cylinders diesel engine: MAN G7V30/45 ATL – o mocy /
with power: 1.620 kW (1.716
KM / HP)
|
1 śruba o stałym skoku w dyszy Korta / 1 x fixed
pitch propeller In Kort nozzle
|
|
Prędkość / Speed:
|
15,0 węzłów / knots
|
Urządzenia pomocnicze / Auxiliaries:
|
2 generatory / 2
generators: Deutz 75 kVA – 220/380V
|
1 generator / 1
generator: Ford 25 kVA – 220/380 kVA
|
|
Wyposażenie holownicze / Towing equipment:
|
jednobębnowa hydrauliczna wciągarka holownicza /
hydraulic single drum towing winch
|
hak holowniczy / towing hook
|
|
kabestan / capstan
|
|
Uciąg / Bollard Pull:
|
30 t.
|
Wyposażenie
dodatkow / Additional equipment:
|
dźwig
pokładowy / deck crane: Palfinger SWL 500 t. x 2 - 7 m
|
Wyposażenie mostka / Bridge equipment:
|
2 radary / 2 radars: Furuno FR 1505, Furuno 1832
|
echosonda / echo
sounder
|
|
żyrokompass /
gyro-compass: Anschutz STD 20
|
|
kompas
satelitarny / sat. compass: JRC
|
|
autopilot: Simrad
|
|
elektroniczna mapa / electronic chart: Furuno MFD
12
|
|
AIS (Furuno FA 150), GPS
(Furuno GP 32), Navtex (McMurdo Nav 7), VHF (2x Furuno FM 8500 + DSC), GMDSS (A1, A2),
Inmart Sat-C (Sailor H 2095B), EPIRB (McMurdo E3 406 Mhz)
|
|
Pojemność zbiorników / Tanks capacities:
|
paliwo / fuel: 92.36m/ton
|
świeża woda / fresh water: 38,3 m3
|
|
Załoga / Crew:
|
max. 10 os. / pers.
|
*
* *
Bibliografia /
Bibilography:
*
* *
Poniżej: COUGAR, Nabrzeże Pomorskie, Gdynia 13.03.2020 r., zdjęcia
Andrzej Patro (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below: COUGAR, Pomorskie
quay Gdynia 13.03.2020 , photos: Andrzej Patro (to enlrage click on the photo)
Poniżej: COUGAR - pokład, Gdynia 13.03.2020 r., zdjęcia Andrzej Patro (aby
powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below: COUGAR – deck, Gdynia 13.03.2020 ,
photos: Andrzej Patro (to enlrage click on the photo)
Poniżej: COUGAR - maszynownia, Gdynia 13.03.2020 r., zdjęcia Andrzej Patro
(aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below: COUGAR – engine room, Gdynia 13.03.2020
, photos: Andrzej Patro (to enlrage click on the photo)
Poniżej: COUGAR - mostek, Gdynia 13.03.2020 r., zdjęcia Andrzej Patro (aby
powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below: COUGAR – bridge, Gdynia 13.03.2020 ,
photos: Andrzej Patro (to enlrage click on the photo).
Aktualizacja 20.04.2023: Poniżej: SARAH ex COUGAR, Gdynia 16.04.2023 r., zdjęcie Waldemar Danielewicz (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Update 23.04.2023: Below: SARAH ex COUGAR, Gdynia 16.04.2023, photo: Waldemar Danielewicz (to enlrage click on the photo).
Aktualizacja 18.05.2023: Poniżej: SARAH ex COUGAR, Gdynia 01.05.2023 r., zdjęcie Waldemar Danielewicz (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Update 18.05.2023: Below: SARAH ex COUGAR, Gdynia 01.05.2023, photo: Waldemar Danielewicz (to enlrage click on the photo).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz