CAP SAN LORENZO (IMO 9622227, MMSI: 255805699, Sygnał wywoławczy: CQEV, bandera: Madera) – kontenerowiec klasy Neopanamax,
zbudowany przez południowo – koreańską stocznię Hyundai Heavy Industries Co.
Ltd. z Ulsan
dla niemieckiego armatora Hamburg Südamerikanische
Dampfschifffahrt-Gesellschaft ApS & Co KG z Hamburga (obecnie część Grupy
Maersk). 
Stoczniowy numer budowy: 
 | 
  
2523 
 | 
 
Położenie stępki: 
 | 
  
13.02.2013 
 | 
 
Wodowanie: 
 | 
  
03.05.2013 
 | 
 
Zakończenie budowy: 
 | 
  
26.07.2013 
 | 
 
*    
*     *
CAP SAN LORENZO (IMO 9622227, MMSI: 255805699,
call sign: CQEV, flag: Madeira) – Neopanamax class container, built by the South Korean shipyard Hyundai
Heavy Industries Co. Ltd. from Ulsan for the German shipowner Hamburg
Südamerikanische Dampfschifffahrt-Gesellschaft ApS & Co KG from Hamburg
(now a part of Mearsk Group).
Yard number: 
 | 
  
2523 
 | 
 
Keel laid: 
 | 
  
13.02.2013 
 | 
 
Launched: 
 | 
  
03.05.2013 
 | 
 
Delivery date: 
 | 
  
26.07.2013 
 | 
 
*    
*     *
Jednostki typu “Cap San …” / Type “Cap San …”
units:
CAP SAN NICOLAS 
 | 
  
IMO: 9622203 
 | 
 
CAP SAN MARCO 
 | 
  
IMO: 9622215 
 | 
 
CAP SAN LORENZO 
 | 
  
IMO: 9622227 
 | 
 
CAP SAN AUGUSTIN 
 | 
  
IMO: 9622239 
 | 
 
CAP SAN
    ANTONIO 
 | 
  
IMO: 9622241 
 | 
 
CAP SAN RAPHAEL 
 | 
  
IMO: 9622253 
 | 
 
CAP SAN ARTEMISSIO 
 | 
  
IMO: 9633939 
 | 
 
CAP SAN MALEAS 
 | 
  
IMO: 9633941 
 | 
 
CAP SAN SOUNIO 
 | 
  
IMO: 9633953 
 | 
 
CAP SAN TAINARO 
 | 
  
IMO: 9633965 
 | 
 
*    
*     *
Dane techniczne / Technical data:
Wyporność (GT / DWT) / Displacement (GT / DWT): 
 | 
  
118,938 t. / 124,479 t. 
 | 
 
Wymiary (d. x s. x z.) / Dimensions (l. x b. x d.): 
 | 
  
333,20 x 48,32 x 14,00
   m. 
 | 
 
Kadłub / Hull: 
 | 
  
materiał / typ / material / type: stal / pojedynczy – częściowo podwójne
  dno / steel / single hull – partly double bottom 
 | 
 
grodzie wodoszczelne / watertight bulkheads: 10 
 | 
 |
pokłady ciągłe / continuous decks: 1 
 | 
 |
Napęd / Propulsion: spalinowy / diesel 
 | 
  
1 x 2 suwowy 7 cylindrowy silnik diesla / 1 x 2 stroke 7 cylinders diesel
  engine: HHI-MAN-B&W 7S90ME-C.9 – o mocy / with power 40.670 kW 
 | 
 
śruba / propeller: 1 
 | 
 |
Urządzenia pomocnicze / Auxiliaries: 
 | 
  
5 zestawów prądotwórczych / 5 generator sets:
  HHI-MAN-B&W 9H32/40 – każdy o mocy / each with power: 4.320 kW 
 | 
 
1 awaryjny zestaw prądotwórczy / 1 emergency
  generator set: AD180TIS 
 | 
 |
dziobowy / rufowy ster strumieniowy / bow/ stern
  thruster: 1 x 2.500 kW / 1 x 1.900 kW 
 | 
 |
Prędkość / Speed: 
 | 
  
21.0 węzłów / knots 
 | 
 
Ładownie / Holds: 
 | 
  
8 
 | 
 
Urządzenia załadunkowe: / Cargo handling: 
 | 
  
brak / none 
 | 
 
Pojemność ładunkowa / Cargo capacity: 
 | 
  
kontenery / containers: 9.600 TEU 
 | 
 
kontenery 14 t. / 14t. containers: 7.500 TEU 
 | 
 |
kontenery chłodzone / reefer containers: 2.100 TEU 
 | 
 
*     *    
*
Bibliografia / Bibliography:
*     *     *
Poniżej zdjęcia: CAP SAN LORENZO 
(aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below photos of CAP SAN LORENZO (to
enlarge click on the photo).
Poniżej
zdjęcia: CAP SAN LORENZO, Hamburg maj 2018 r. (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below
photos of CAP SAN LORENZO, Hamburg May 2018  (to enlarge click on the photo).
Poniżej zdjęcia: CAP SAN LORENZO, Hamburg czerwiec 2018 r. (aby powiększyć kliknij na zdjęcie) / Below photos of CAP SAN LORENZO, Hamburg June 2018 (to enlarge click on the photo).




