* * *
| 
   Historia budowy  | 
 |
| 
   Numer stoczniowy  | 
  
   S1227  | 
 
| 
   Data położenia stępki:  | 
  
   07.09.2015  | 
 
| 
   Wodowanie:  | 
  
   ---  | 
 
| 
   Data ukończenia:  | 
  
   15.12.2016  | 
 
* * *
| 
   Dane techniczne  | 
 |
| 
   Wyporność (GT / DWT):  | 
  
   31.615 t. / 24.778 t.  | 
 
| 
   Wymiary (d. x s. x z.):  | 
  
   189,90 x 28 x 10,5 m  | 
 
| 
   Kadłub:  | 
  
   materiał i typ: stal, pojedynczy podwójne dno  | 
 
| 
   pokłady ciągłe / continious decks: 1  | 
 |
| 
   Napęd: spalinowy  | 
  
   1 x 6 cylindrowy silnik diesla: Wartsila 6RT-Flex50-D o łącznej mocy 8.350 kW (11.356 KM)  | 
 
| 
   śruba: 1  | 
 |
| 
   Prędkość:  | 
  
   16,5 węzła  | 
 
| 
   Urządzenia pomocnicze:  | 
  
   3 zestawy prądotwórcze złożone z silnika diesla CMP-MAN 6L23/30H o mocy 960 kW oraz alternatora o mocy 910 kW  | 
 
| 
   1 awaryjny zestaw prądotwórczy złożony z silnika diesla Scania CCFJ170-E oraz alternatora o mocy 170 kW  | 
 |
| 
   Ładownie:  | 
  
   liczba: 3  | 
 
| 
   typ: box  | 
 |
| 
   wentylacja: nawiew naturalny, wywiew mechaniczny (6 wymian powietrza na godzinę)  | 
 |
| 
   Luki:  | 
  
   liczba: 5  | 
 
| 
   Pojemność ładunkowa:  | 
  
   bele: 39.524 m3 / 1 383 240 cub.ft  | 
 
| 
   kontenery: 1923 TEU  | 
 |
| 
   Urządzenia załadunkowe:  | 
  
   3 dźwigi MacGregor 350 t. SWL (każdy)  | 
 
| 
   Pojemność zbiorników:  | 
  
   paliwo: 1693,3 m3  | 
 
| 
   olej smarny: 206,3 m3  | 
 |
| 
   diesel: 530,4 m3  | 
 |
| 
   woda pitna: 253,5 m3  | 
 |
| 
   woda balastowa: 13.357,1 m3  | 
 |
* * *
| 
   Bibliografia  | 
 
| 
   www.chipolbrok.com.pl  | 
 
| 
   www.fleetmon.com  | 
 









Brak komentarzy:
Prześlij komentarz