AZURYT ex ONEGO VOYAGER (do 11.2008 r.) ex JACO STOVE (do 10.2003 r.) ex MEKHANIK KURAKO (do 08.2003 r.) ex SOLOMON CHIEF (do 04.200o r.) ex CAPITAINE TASMAN (do 1999 r.) ex MEKHANIK KURAKO (do 1997 r.) ex TIGER SHARK (do 05.1995 r.) ex BACK BAY (do 1994 r.) ex MEKHANIK KURAKO (do 06.1992 r.) ex PRINTCA (do 1989 r.) (IMO: 7817361, MMSI: 212159000, call sign: 5BMX2, bandera: Cypr, port macierzysty: Limassol) – drobnicowiec, zbudowany przez japońską stocznię Miho Shipyard w Shizuoka jako PRINTCA. W listopadzie 2008 roku zakupiony przez Euroafrica Shipping Linies Co. Ltd. ze Szczecina i przemianowany na AZURYT. W grudniu 2013 roku sprzedany rosyjskiemu armatorowi i przemianowany na FESCO PIONER.
* * *
Historia budowy |
|
Numer stoczniowy budowy: |
1330 |
Położenie stępki: |
24.08.1988 |
Wodowanie: |
31.10.1988 |
Zdanie: |
28.12.1988 |
* * *
Dane techniczne |
|
Wyporność: |
GT: 6.030 / DWT: 9.590 t. |
Wymiary (d. x sz. x z.) |
113,12 x 19,22 x 8,54 m |
Kadłub: |
typ: jednoposzyciowy |
materiał: stal |
|
grodzie poprzeczne: 3 |
|
pokłady ciągłe: 1 |
|
Napęd: |
1 x 6 cylindrowy silnik diesla Hanshin model: 6LF58A o mocy: 4.413 kW |
śruba: 1 |
|
Prędkość: |
15 w |
Ster: |
1 |
Urządzenia pomocnicze: |
3 x zespoły prądotwórcze napędzane silnikami diesla marki Mitsubishi model S6N-MPTA |
1 x awaryjny zestaw prądotwórczy napędzany silnikiem diesla DEUTZ model: F5 L912, |
|
Ładownie / Luki |
liczba: 1/1 |
typ ładowni: pudełko („box”) |
|
wymiary luków: 1 x 33.60/35.70 x 15.70 m |
|
Pojemność ładunkowa: |
bele: 12.110 m3 |
ziarno: 12.816 m3 |
|
kontenery: 564 TEU |
|
Urządzenia załadunkowe: |
2 dźwigi pokładowe posadowione na sterburcie każdy o unosie 50 ton |
Załoga: |
|
* * *
Bibliografia |
www.euroafrica.com.pl |
* * *
Poniżej: AZURYT w trakcie shifftingu do Stoczni Remontowej Gryfia 08.04.2010 (aby powiększyć kliknij na zdjęcie).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz