Holowania dalekomorskie
|
03-08.10.1959
|
Holowanie m/s
ARKADIA na trasie Helsinki – Antwerpia (1031 Mm)
|
25.11.-01.12.1959
|
Holowanie s/s
REGULUS na trasie Sztokholm – Antwerpia (900 Mm)
|
17-24.12.1959
|
Holowanie s/s
CARLTON na trasie Haasa – Antwerpia (1204 Mm)
|
13-16.03.1960
|
Holowanie m/s
WARSZAWA na trasie Gdynia – Hamburg (443 Mm)
|
09-12.04.1960
|
Holowanie m/s
AUSLAUG na trasie Haugesund – Blyth (346 Mm)
|
28.06.-24.07.1960
|
Holowanie
bunkierki TAAWON 2 na trasie Szczecin – Port Said (3801 Mm)
|
17.06.-08.07.1961
|
Holowanie
bunkierek TAAWON 5 i TAAWON 6 na trasie Szczecin – Port Said (3812 Mm)
|
05-31.08.1961
|
Holowanie s/t
TRANSWESTERN na trasie Beaumont (USA) – Antwerpia (5178 Mm)
|
06-10.09.1961
|
Holowanie
trawlera WDA I KUTRA gdy 243 NA TRASIE Sunderland – Gdynia (851 Mm)
|
31.03.-06.04.1962
|
Wraz z
holownikiem JANTAR: holowanie doku pływającego o nośności 5.000 ton na trasie
Middlesbrough – Szczecin (840
Mm)
|
17.07.-08.08.1962
|
Holowanie
pogłębiarki Lucyfer oraz 2 szaland na trasie Gdynia Famagusta (4169 Mm)
|
07-14.11.1962
|
Wraz z
holownikiem JANTAR: holowanie doku pływającego o nośności 11.000 ton na
trasie Einswarden – Gdańsk (470
Mm)
|
29.06.-26.07.1963
|
Holowanie
szalandy, barki i pontonu na trasie Gdańsk – Famagusta (4165 Mm)
|
29.09.-?.10.1963
|
Holowanie
załadowanego zbiornikowca PROFESOR M. T. HUBER na trasie Pireus – Gibraltar
(? Mm)
|
31.10.-11.12.1963
|
Holowanie s/s
MAR CANTABRICO na trasie Rzeka Sabine Pass (USA) – Antwerpia (5260 Mm)
|
18.05.-31.07.1964
|
Holowanie
dwóch jednostek ADRI 18, ADRI 19 na trasie Szczecin – Dżakarta (12105 Mm)
|
18.10.-15.11.1964
|
Holowanie
pogłębiarki MĄTWA, holownika ZBIGNIEW oraz 3 szaland na trasie Konstanca –
Gibraltar (w Gibraltarze dwie szalandy przejął holownik JANTAR) – Gdańsk (4183 Mm)
|
21.04.-07.05.1965
|
Holowanie
żurawia pływającego DM 1 oraz 2 szaland na trasie Gibraltar – Gdańsk (? Mm)
|
16.06.-22.08.1965
|
Holowanie 2
magazynów pływających ropy naftowej MARA IV i MARA V na trasie Maracaibo
(Wenezuela) – Santander (4941
M m)
|
15.09.-17.10.1965
|
Holowanie m/s
ŚWIDNICA na trasie Port Harcourt (Nigeria) – Świnoujście (4942 Mm)
|
21.11.-21.12.1965
|
Holowanie
żurawia pływającego ZPG na trasie Gałacz (Rumunia) – Gdańsk (4310 Mm)
|
18.06.-14.07.1966
|
Holowanie
statku pasażerskiego VIKING PRINCESS na trasie Kingston (Jamajska) – Bilbao (4011 Mm)
|
31.08.-10.09.1966
|
Holowanie m/s
SEBASTIAN KLONOWICZ na trasie Sewilla – Świnoujście (1970 Mm)
|
23.09.-?.10.1966
|
Holowanie
pogłębiarki VIKING na trasie Wenecja – Rotterdam (? Mm)
|
13-30.08.1967
|
Holowanie s/s
COALFAX i s/s WESTMOUNT na trasie Quebek – Santander (3071 Mm)
|
22.10.-29.11.1967
|
Holowanie m/s
SOMERSET TRADER na trasie Port of Spain – Walencja (4090 Mm)
|
20.12.1967 –
29.01.1968
|
Holowanie
lodołamcza SAUREL i jeziorowca s/s LAKETON (zatonął na Północnym Atlantyku)
na trasie Quebec – Vado Ligure (4317 Mm)
|
18.04.-18.05.1968
|
Holowanie s/s
SIGALPHA na trasie Kearny (USA) – Bar (4587 Mm)
|
15.06.-06.07.1968
|
Holowanie s/s
FAIRWIND na trasie Jacksonville – Bilbao (4116 Mm)
|
03.08.-27.09.1968
|
Holowanie s/s
FANOR i AGIA THALASSINI na trasie Montevideo – Santander (6112 Mm)
|
01-23.05.1969
|
Holowanie statków
HOWARD M. JUNIOR i FRANK E. TAPLIN na trasie Quebec – Kartagena (4146 Mm)
|
09-27.06.1969
|
Holowanie s/s
LE MOYNE i s/s GOUDREAM na trasie Quebec – Santander (3069 Mm)
|
?.10.-05.11.1969
|
Holowanie s/s
LOIDE PANAMA i s/s LOIDE PARAGUAI na trasie Gibraltar – La Spezia (? Mm)
|
20.09.-26.10.1969
|
Holowanie s/s LOIDE CHILE i s/s LOIDE HAITI
na trasie Rio de Janeiro – Castellon de la Plana (5126 Mm)
|
30.11.1969-12.01.1970
|
Holowanie s/s
LOIDE ARGENTINA I s/s LOIDE NICARAGUA na trasie Rio de Janeiro – Kartagena –
La Spezia (5340 Mm)
|
20.05.-17.06.1970
|
Holowanie statków
GEORGE POMUTZ i WILLIAM G. Mc. ADOO na trasie Norfolk – Villanueva (3955 Mm)
|
08-31.07.1970
|
Holowanie s/s
FLOMAR i s/s PENNMAR na trasie Norfolk – Santander (3425 Mm)
|
21.08.-28.09.1970
|
Holowanie
statków CLARA BARTON i AUGUST BELMONT na trasie Norfolk – Derdijen (Turcja) (5301 Mm)
|
27.10.-05.11.1970
|
Holowanie
szaland ARIES 660 i ORION 660 na trasie Gdańsk – Amsterdam (843 Mm)
|
?.01.-13.01.1971
|
Holowanie
pontonu TAK 9 z żurawie kontenerowym na trasie Kalmar – Gdynia
|
21-22.01.1971
|
Holowanie
pontonu TAK 9 na trasie Gdynia – Kilonia (378 Mm)
|
23-28.01.1971
|
Holowanie
pontonu TAK 9 na trasie Kilonia – Rotterdam (497 Mm)
|
14.02.-26.03.1971
|
Holowanie
dziobowej części statku OVERSEAS ALEUTIAN na trasie Baltimore – Pireus (5073 Mm)
|
17.04.-15.05.1971
|
Holowanie s/s
INVESTIGATOR i s/s SKYWATCHER na trasie Rzeka Hudson (rej. Nowego Jorku) –
Santander (3260 Mm)
|
03-19.06.1971
|
Holowanie s/s
STONEFAX i s/s ALEXANDER LESLIE na trasie Quebec – Santander (2963 Mm)
|
28.10.-02.11.1971
|
Holowanie 2
szaland na trasie Gdańsk – Rotterdam (859 Mm)
|
29.03.-24.04.1972
|
Holowanie
statków SANTA EMILIA i WILLIAM TYLER na trasie Norfolk – Santander (3460 Mm)
|
18.05.-23.06.1971
|
Holowanie s/t
R E WILSON i s/t PENN CARRIER na trasie Beaumont – Santander (4914 Mm)
|
30.08.-04.09.1972
|
Holowanie m/s
LEWANT na trasie Gdańsk – Zeebrugge (900 Mm)
|
21.09.-22.10.1972
|
Holowanie s/s
G. G. POST i s/s ONLADOC na trasie Sorel – Nemrut Limani (4997 Mm)
|
15-18.11.1972
|
Holowanie
jeziorowca s/s MICHIPICOTEN z Quebec do Europy, na wodach Zatoki św.
Wawrzyńca holowany statek zatonął (449 Mm)
|
19-20.12.1972
|
Holowanie m/s
DEUSTO na trasie Świnoujście – Kilonia-Holtenau (186 Mm)
|
20.03.-07.04.1973
|
Holowanie m/s
HORNLAND na trasie Fort-de-France – Bilbao (4323 Mm)
|
25.04.-19.05.1973
|
Holowanie s/s
KENDRICK i s/s B. F. JONES na trasie Quebec – Castellon de la Plana (3699 Mm)
|
29.06.-30.06.1973
|
Holowanie s/s
JOHN P. REISS i s/s CITY OF SAGINAW na trasie Quebec – Castellon de la Plana
(na Atlantyku hol przejął JANTAR)
|
?.09.-02.10.1973
|
Holowanie
wraku m/s Józef Conrad na trasie Hajfong – Hong Kong
|
18.10.-05.11.1973
|
Holowanie
barki mieszkalnej-warsztatu DE LONG 125 na trasie Singapur – Bahrajn (3720 Mm)
|
18.11.-13.12.1973
|
Holowanie
załadowanego zbiornikowca s/t MARISIRA na trasie Port Sudan – Durban (4170 Mm)
|
21.01.-05.02.1974
|
Holowanie
kadłuba m/s ARYA SUN na trasie Viana do Castelo – Gdynia (1757 Mm)
|
10-13.04.1974
|
Holowanie
pogłębiarki MOUNT EVEREST na trasie Wilhelmshaven – Gdańsk (461 Mm)
|
08.05.-05.06.1974
|
Holowanie s/s
JACK WIRT i s/s BEN W. CALVIN na trasie Quebec – Castellon de la Plana (3764 Mm)
|
19-25.06.1974
|
Holowanie
pogłębiarki kubłowej WSW ONE z Hawru do Algieru, po drodze już na Atlantyku holowana
pogłębiarka zatonęła (645
Mm)
|
09.07.-01.08.1974
|
Holowanie statków ROCKET i CITY OF
GREEN BAY na trasie Quebec – Castellon de la Plana (3595 Mm)
|
13-18.08.1974
|
Holowanie załadowanego
zbiornikowca m/t SUFFREN z Atlantyku do Hawru (815 Mm)
|
22-27.08.1974
|
Holowanie
pontonu TAK 8 na trasie Arcachon – Rotterdam (744 mm)
|
07-17.10.1974
|
Holowanie s/s
SPRINGDALE i s/s BAR HAVEN na trasie St.John`s – Gijon (1969 Mm)
|
?.11.-16.11.1974
|
Holowanie s/s
MASTER GEORGE z Atlantyku (hol przejęto od lodołamacza SWAROŻYC) do Castellon
de la Plana.
|
10-16.12.1974
|
Holowanie
kadłuba statku FRANS na trasie Gdańsk – Rotterdam (667 Mm)
|
21.12.1974-06.01.1975
|
Holowanie
barek DAMCO 28 i DAMCO 91 na trasie Antwerpia – Lizbona (1149 Mm)
|
02.02.-19.02.1975
|
Holowanie
żurawia pływającego ZPG DP 2 na trasie Plymouth – Szczecin (1158 Mm)
|
19.05.-30.06.1975
|
Holowanie m/s
GALAXY na trasie St. John`s (Antigua) – Buriana (4363 Mm)
|
17.08.-14.09.1975
|
Holowanie
pontonu TEO 336-3 na trasie Flushing – Morze Północne – Amsterdam (702 Mm)
|
09.10.-07.11.1975
|
Holowanie
pogłębiarki SEELAND na trasie Hamburg – Lagos (4500 Mm)
|
13.11.-10.12.1975
|
Holowanie s/s
ATHEN PROGRESS na trasie Bonny Town (Nigeria) – El Ferrol (3930 Mm)
|
14-19.02.1976
|
Wraz z
holownikiem JANTAR, lodołamaczem SWAROŻYC i okrętem ratowniczym ORP PIAST:
holowanie 3/4 doku pływającego o nośności 55.000 ton na trasie Gdańsk –
Göteborg (560 Mm)
|
17.04.-17.05.1976
|
W czarterze na
czas holowanie barki PETROLA IX na trasie Ijmuiden – Zatoka Sueska (3502 Mm)
|
18.05.-06.08.1976
|
W czarterze na
czas holowanie pontonu TEO 336-2 na trasie Zatoka Sueska – Hartlepool –
Hawana – Rotterdam (12829
Mm)
|
07-10.08.1976
|
Holowanie
pontonu CONTILIFT 2 na trasie Rotterdam – Hawr (250 Mm)
|
21.08.-30.09.1976
|
Holowanie
pontonu TEO 336-2 na trasie Rotterdam – Al-Jubayl (6507 Mm)
|
03.10.-22.12.1976
|
Holowanie
pontonu TEO 336-2 na trasie Al-Jubayl – Moji (6179 Mm)
|
29.12.1976-01.02.1977
|
Holowanie
pontonu TEO 336-2 na trasie Shimonoseki – Szardża w Zatoce Perskiej (6000 MM)
|
07.02.-19.03.1977
|
Holowanie
pontonu TEO 336-2 na trasie Szardża – Chiba (5913 Mm)
|
20.03.-27.05.1977
|
Holowanie
pontonu TEO 336-2 na trasie Chiba – Balboa – Port of Spain (9184 Mm)
|
28.05.-12.07.1977
|
Holowanie
pontonu TEO 336-2 na trasie Port of Spain – Flushing (4830 Mm)
|
18.11.-20.12.1977
|
Holowanie
kadłuba semikontenerowca PROFESOR SZAFER na trasie Pula – Gdańsk (3962 Mm)
|
13.02.-16.03.1978
|
Holowanie
kadłuba semikontenerowca PROFESOR RYLKE na trasie Split – Szczecin (3986 Mm)
|
14.05.-03.06.1978
|
Holowanie
pontonu z elewatorem zbożowym na trasie Cuxhaven – Rotterdam – Gdańsk –
Cuxhaven (2237 Mm)
|
30.06.-10.07.1978
|
Holowanie
pływającego magazynu MP Zozie 12 (ex s/s HUTA ZGODA) na trasie Gdynia –
Greenock (1745 Mm)
|
18-25.07.1978
|
Holowanie m/s DIAMANTIS
na trasie Rotterdam – Gdynia (974
Mm)
|
23.08.-04.09.1978
|
Holowanie
kadłuba chłodnicowca GDYŃSKI KOSYNIER na trasie Lizbona – Gdańsk (2035 Mm)
|
18-30.10.1978
|
Holowanie m/s
AEGIS PRESIDENT na trasie Gdańsk – Bilbao (1708 Mm)
|
31.01.-03.02.1979
|
Holowanie m/s
ANNA BROERE na trasie Gdynia – Bremerhaven (483 Mm)
|
05.02.-05.03.1979
|
Holowane
pontonu FAIRAL P 3 na trasie Cuxhaven – Gdańsk – Rotterdam – Cuxhaven (2086 Mm)
|
28.04.-07.05.1979
|
Holowanie 2
barek typu Europa na trasie Gdańsk – Rotterdam (981 Mm)
|
12-13.05.1979
|
Holowanie m/t
SZCZYTNO na trasie Hirtshals – Świnoujście (303 Mm)
|
11.09.-19.10.1979
|
Holowanie
barki desantowej L-78 na trasie Gdynia – Basra (7404 Mm)
|
13.11.-03.12.1979
|
Holowanie
statków AGIA MARINA i MARIORIE Y na trasie Limassol – Pireus – Gandia (1800 Mm)
|
20.12.1979-05.01.1980
|
Holowanie
statku AL KISTIS na trasie Suez – Karaczi (2788 Mm)
|
?.02.-31.03.1980
|
Wraz
holownikiem NEPTUNIA: holowanie doku pływającego o nośności 4.500 ton na
trasie Gibraltar – Latakija – sam dok był holowany z Gdańska zaś KORAL
zastąpił w Gibraltarze holownik POSEJDON
|
03-13.05.1980
|
Holowanie
statków CALIOPE L i CAPRICORN na trasie Pireus – Barcelona – Gandia (1522 Mm)
|
01-07.04.1981
|
Holowanie
barki BP2072 na trasie Gdynia –
Rotterdam (947 Mm)
|
30.04.-05.06.1981
|
Holowanie
pontonów SCHOUWERN i MARTEIJN na trasie Rotterdam – Janbu al-Bahr w Arabii
Saudyjskiej (4159 Mm)
|
21.06.-03.07.1981
|
Holowanie m/s
POINT SUSAN na trasie Aleksandria – Ceuta (1816 Mm)
|
04-07.07.1981
|
Holowanie
pontonu UG 91 UGLAND na trasie Ceuta – Tulon (709 Mm)
|
02-07.12.1981
|
Holowanie
barki BP 2078 na trasie Gdańsk – Rotterdam (672 Mm)
|
19-23.07.1982
|
Holowanie
pływających magazynów MP 3 i MP 6 na trasie Gdynia – Hamina (503 Mm)
|
11-13.12.1982
|
Holowanie
promu m/f MIKOŁAJ KOPERNIK na trasie Świnoujście – Göteborg (277 Mm)
|
02-08.10.1983
|
Holowanie m/s
ALPILLA na trasie Reda Gdyni – Kotka (536 Mm)
|
10.12.1983-30.01.1984
|
Holowanie m/t
URAN i m/t ARCTURUS na trasie Montevideo – Gdynia (7166 Mm)
|
24-25.04.1984
|
Holowanie m/s
DEVONSHIRE na trasie Rostock – Kilonia (90 Mm)
|
18-22.06.1984
|
Holowanie
barki RUYVER 2 na trasie Gdynia – Rotterdam (909 Mm)
|
19-23.07.1984
|
Holowanie
barek CSPLO 1108 i CSPLO 1109 na trasie Gdańsk – Lubeka (588 Mm)
|
25.08.-17.09.1984
|
Holowanie
statków CONALLISION i GEORGE M. CARL na trasie Quebec – San Esteban (3000 Mm)
|
07-14.12.1984
|
Holowanie
barki MAKRO na trasie Gdańsk – Rotterdam (885 Mm)
|
20.04.-06.05.1985
|
Holowanie
przetwórni rybackiej COLUMBIA na trasie Gdynia – Vigo (1636 Mm)
|
28.05.-24.06.1985
|
Holowane
statków JOHNSTOWN i PONTIAC na trasie
Quebec – San Esteban (3036
Mm)
|
16.07.-08.08.1985
|
Holowanie s/s
E. B. BARBER i s/s SAGINAW BAY na trasie Quebec – Vigo (3070 Mm)
|
15-20.11.1985
|
Holowanie
barki ARTEVELDE na trasie Gdańsk – Rotterdam (870 Mm)
|
01-14.09.1986
|
Holowanie
lodołamacza/holownika ŚWIATOWID na trasie Gdynia – Vigo (1801 Mm)
|
29.09.-28.10.1986
|
Holowanie
statków GOLDEN HIND i JOHN E. F. MISENER na trasie Quebec – Cartagena (3320 Mm)
|
10.06.-24.07.1987
|
Holowanie
statków VYBORG i MOSS 2 na trasie Kotka – Ryga – Pireus (4391 Mm)
|
?.09.-20.11.1987
|
Holowanie m/t
BALAKLAVA na trasie Morze Północne – Skagen – Pireus (? Mm) – KORAL przejął
hol od holownika NEPTUNIA
|
23.12.1987-07.02.1988
|
Holowanie
statków NUNNALAHTI i ZARAYSK na trasie Naantali – reda Gdyni – Southampton –
Cherbourg – jako asysta holownik TUMAK (1723 Mm)
|
15.03-17.06.1988
|
Holowanie
statku CIUDAD DE CUCUTA na trasie Cartagena – Kaosiung (9931 Mm)
|
25.02.-25.03.1989
|
Holowanie
statku SONG HONG 1 na trasie Singapur – Alang (3712 Mm)
|